بررسی تخصصی مادربرد MSI Z97 GAMING 7
نوشته شده توسط : تیموررضائی شهریور
مرتبه
تاریخ : سه شنبه 7 مرداد 1393

Z97 GAMING 7 که بعد از Z97 GAMING 9 AC پیشرفته ترین مادربرد گمینگ مبتنی بر چیپست Intel Z97 و سوکت LGA 1150 ساخت کمپانی MSI محسوب می شود آماده است تا با مجموعه ای بزرگ از تکنولوژی ها و نوآوری های جدید همراه با قیمت مناسب به شدت شما را سوپرایز کند!

 

مقدمه

تقریباً از 3 سال پیش با متحول شدن اساسی خط تولید و طراحی مادربرد های کمپانی MSI ، محصولات تولیدی این کمپانی بدون شک در ردیف بهترین تولید کنندگان مادربرد در دنیا قرار گرفتند. مادربرد های تولید شده توسط این کمپانی طی این 3 سال با پیشرفت بسیار سریع مجهز به آخرین تکنولوژی ها و قطعات مدرن حتی با استاندارد های نظامی شدند و قابلیت های منحصر به فرد آن ها مورد توجه طیف وسیع کاربران از کاربران عادی گرفته تا گیمر ها و اورکلاکرها قرار گرفته است.



ورود منبع اصلی و ادامه ی متن





:: برچسب‌ها: مرتبه تاریخ : سه شنبه 7 مرداد 1393 Z97 GAMING 7 که بعد از Z97 GAMING 9 AC پیشرفته ترین مادربرد گمینگ مبتنی بر چیپست Intel Z97 و سوکت LGA 1150 ساخت کمپانی MSI محسوب می شود آماده است تا با مجموعه ای بزرگ از تکنولوژی ها و نوآوری های جدید همراه با قیمت مناسب به شدت شما را سوپرایز کند! مقدمه تقریباً از 3 سال پیش با متحول شدن اساسی خط تولید و طراحی مادربرد های کمپانی MSI ، محصولات تولیدی این کمپانی بدون شک در ردیف بهترین تولید کنندگان مادربرد در دنیا قرار گرفتند , مادربرد های تولید شده توسط این کمپانی طی این 3 سال با پیشرفت بسیار سریع مجهز به آخرین تکنولوژی ها و قطعات مدرن حتی با استاندارد های نظامی شدند و قابلیت های منحصر به فرد آن ها مورد توجه طیف وسیع کاربران از کاربران عادی گرفته تا گیمر ها و اورکلاکرها قرار گرفته است , ورود منبع اصلی و ادامه ی متن ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: